Retur marfa

Doriți să schimbați sau să returnați un articol ?

Aveți dreptul de a solicita schimbul sau returnarea mărfurilor în termen de 14 zile, dacă acesta nu se încadrează în formă, dimensiuni, stil, mărime, culoare sau, din alte motive, nu poate fi utilizat în scopul propus.



Conditiile schimbului de produse

  1. Cumpărătorul nu este o persoană juridică;
  2. Produsul nu a fost folosit, aspectul original a fost păstrat;
  3. Produsul are un ambalaj complet nedeteriorat;
  4. Setul complet a fost păstrat: accesorii, consumabile, documentație și software de suport, iar ambalajul acestora nu a fost deteriorat;
  5. Produsul nu a fost activat.


Lista mărfurilor care nu pot fi returnate sau schimbate

  1. Bijuterii (produse din metale prețioase cu pietre prețioase, confecționate din metale prețioase cu inserții din pietre semiprețioase și sintetice, pietre prețioase fațetate).
  2. Tricotaje (lenjerie, lenjerie de pat, articole de îmbrăcăminte).
  3. Articole de igienă personală (perii de dinți, pieptene, agrafele de păr, ondulatoarele de păr, penseta, aparatul de ras, bărbieritul electric și alte produse similare de îngrijire personală).
  4. Parfumuri și produse de înfrumusețare.
  5. Articole textile (bumbac, in, lână, mătase și țesături sintetice, panglici, împletit etc.).
  6. Produse de cablu (fire, cabluri).
  7. Materiale pentru construcții și decorațiuni și alte bunuri vândute pe metru (linoleum, pelicula, covoare etc.).
  8. Produse și materiale în contact cu produsele alimentare confecționate din materiale polimerice, inclusiv cele de unică folosință (tacâmuri și ustensile de bucătărie, materiale de ambalare, containere pentru depozitarea și transportul produselor alimentare (conserve, conserve, sticle, butoaie).
  9. Produse chimice de uz casnic, pesticide și produse agrochimice.
  10. Mobilier pentru casă ( garnituri și seturi de mobilier).
  11. Mașini și autovehicule, remorci și unități pentru acestea, mijloace mobile de mecanizare la scară mică a lucrărilor agricole, ambarcațiuni de agrement și alte ambarcațiuni casnice.
  12. Produse casnice sofisticate din punct de vedere tehnic pentru care sunt stabilite perioade de garanție (electrocasnice și dispozitive, echipamente electronice, echipamente de calcul și duplicare casnică, echipamente foto și film, seturi telefonice (staționare și mobile) și echipamente facsimile, instrumente muzicale electrice, echipamente și dispozitive cu gaze menajere).
  13. Produse pentru prevenirea și tratarea anumitor boli la domiciliu (obiecte sanitare și de igienă confecționate din metal, cauciuc, materiale textile și alte materiale, instrumente medicale, dispozitive și echipamente, produse de igienă orală, lentile pentru ochelari, articole pentru îngrijirea copilului, medicamente).
  14. Jucării.


Cum fac schimb de marfa sau să retur

Pentru a începe procedura de schimb sau pentru a returna mărfurile cumpărate de la noi, vă rugăm să contactați magazinul direct la numărul de telefon 060966667. Managerul nostru vă va sfătui despre cum să returnați / să schimbați mărfurile.


Ați constatat un defect ?

  • Contactați serviciul de asistență pentru clienți la numărul de telefon 060966667 sau aduceți produsul defect cu cardul de garanție completat, precum și un bon de vânzare la punctul de livrare a comenzilor.
  • Pentru a confirma prezența unei deficiențe într-un produs complex din punct de vedere tehnic, trebuie să contactați centrul de service care să confirme defectul revendicat.
  • Cererea este luată în considerare timp de 14 zile. În această perioadă, se ia o decizie de reparare a mărfurilor, schimb sau restituire


Verificarea calității mărfii

Când depuneți o cerere, vânzătorul are dreptul de a efectua o verificare de calitate a mărfii. În acest sens, vă reamintim necesitatea furnizării bunurilor achiziționate împreună cu o declarație de returnare / schimb. Pe baza rezultatelor acestui control de calitate, Vânzătorul vă va oferi un răspuns la solicitarea dvs.


Dacă nu sunteți de acord cu rezultatele controlului de calitate efectuat în conformitate cu punctele 3-6 din Hotărârea Guvernului Republicii Moldova Nr. 1465 din 12.08.2003 privind aprobarea Regulilor privind schimbul de produse nealimentare și perioade de garanție, aveți dreptul să trimiteți o cerere scrisă pentru o examinare independentă a mărfurilor.


Examinarea se efectuează din contul vânzătorului. Aveți dreptul de a fi prezent în timpul examinării. Dacă examinarea determină prezența unor defecte apărute nu din vina vânzătorului (producătorului), trebuie să rambursați magazinului costurile examinării, precum costurile asociate acesteia, pentru depozitarea și transportul mărfurilor.



Informații pentru consumatori

Organul care are funcțiile de protejare a drepturilor consumatorilor în Republica Moldova este:


Agenția pentru Protecția Consumatorilor

Adresa: Chișinău, st. Vasile Alexandri, 78 

Tel: 74-14-64

E-mail: consumator@apc.gov.md

www.consumator.gov.md


Reclamările sunt luate în considerare la prezentarea unui document care atestă achiziționarea unui produs.